zwroty i reklamacje

Zapoznaj się z informacjami zaraz po odpakowaniu produktu jeszcze przed jego montażem.


Twoje pełne zadowolenie z dekoracji, którą teraz masz w rękach jest dla nas najważniejsze.
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkt przygotowywany dla Ciebie był jak najlepszy. Prowadzimy szczegółową kontrolę jakości, wszystko po to żeby dekoracja była zgodna z wizualizacją z jaką miałeś do czynienia na monitorze swojego komputera. Oglądając dekorację pamiętaj, że wizualizacja produktu na ekranie komputera pokazywała zdjęcie, z którego przygotowaliśmy dla Ciebie fototapetę, naklejkę lub obraz. Zdjęcie wyświetlane na monitorze nigdy nie odda właściwości materiału (matowość, struktura, nasycenie koloru). Nieznaczne różnice kolorystyczne, które mogą wystąpić miedzy wzorem zamawianym a otrzymanym są związane także z modelem Twojego monitora, jego ustawieniami i wiekiem.
Do wydruku używamy zdjęć w wysokiej rozdzielczości, jednak powiększone do rozmiarów fototapety lub obrazu zawsze będą wyglądały na mniej dokładne niż na wizualizacji możliwej do oceny na małym ekranie komputera.
Wydruków instalowanych na ścianach lub meblach nie ogląda się z odległości 30 czy 50 cm. Najlepszy efekt osiągamy oglądając dany wzór z odległości większej niż 1m. Różnice te nie podlegają reklamacji - stanowią o charakterze danego produktu a nie o jego wadzie technicznej.

Przed wykonaniem jakichkolwiek działań związanych z instalacją dekoracji przeczytaj dokładnie instrukcję montażu wysyłaną z produktem.


Przed przystąpieniem do montażu ostrożnie wyjmij i odpakuj materiał dekoracyjny.
Sprawdź dokładnie:
– zgodności zamówionego wzoru z wzorem otrzymanym
– zgodności kolorystycznej zamawianego wzoru z wzorem otrzymanym
– zgodności rozmiaru zamawianego wzoru z rozmiarem wzoru otrzymanego, (nie dotyczy nadwyżki montażowej stosowanej przy dużych fototapetach w celu niwelowania ewentualnych braków pionów ścian podczas montażu zwykle są to ok 1-2 cm)
– zgodności kolorystycznej i tonalnej oraz schodzenie się wzoru (dotyczy przypadków, gdy zamawiany materiał dekoracyjny składa się z więcej niż jednego elementu)
– ujawnienia innych ewentualnych wad mechanicznych oraz jakościowych w produkcie

Uszkodzonego, niepełnowartościowego lub niezgodnego z zamówieniem produktu nie instaluj!
Montaż produktu niepełnowartościowego lub nie spełniającego kryteriów Twojego zamówienia nie pozwoli nam na jego wymianę na produkt bez wad lub zwrot kosztów w przypadku odstąpienia od zakupu.

Jeśli produkt posiada wady:


Zrób zdjęcia tego co nie zgadza się z Twoim zamówieniem i opisz dokładnie wady.
Wyślij e-mail i zdjęcia na adres produkcja@artpasaz.pl.

lub pocztą tradycyjną na adres:
Nmart sp. z o.o.
ul. Zdrojowa 1a
58-306 Wałbrzych

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

Zwrot produktów:


Większość naszych produktów to dekoracje spersonalizowane. Oznacza to, że przygotowywane są tylko dla Ciebie dokładnie w/g wytycznych, które podałeś nam w e-mailach i rozmowach telefonicznych. Niestety, nie podlegają one prawu odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Jeżeli kupiłeś gotowy produkt bezpośrednio w jednym w naszych sklepów, nie zmieniałeś jego kolorystki i wymiarów korzystając z pośrednictwa naszego Biura Obsługi możesz go oddać w ciągu 14 dni od daty zakupu. Produkt musi być nie używany, nie instalowany i nie nosić śladów montażu.
W przypadku gdy Konsument dokonuje zwrotu towaru, który posiada uszkodzenia, rysy, otarcia dyskwalifikujące produkt do dalszej odsprzedaży, Sprzedawca obciąży go kwotą odszkodowania z tego tytułu.
Proces rozpakowywania zwrotów jest monitorowany i rejestrowany.

Standardowy czas zwrotu gotówki to 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

W paczce znajdziesz formularz odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty zakupu w przypadku gdy kupiłeś gotowy, nie przygotowywany na zamówienie produkt z naszych sklepów i nie spełnia on Twoich oczekiwań.

Pamiętaj aby go wypełnić i zapakować razem z dekoracją, którą chcesz oddać. Znacząco przyspieszy to identyfikację zamówienia i zwrot środków na Twoje konto.
Zapakuj dobrze dekorację aby nie uszkodziła się podczas transportu i odeślij na adres:
Nmart sp. z o.o.
ul. Zdrojowa 1a
58-306 Wałbrzych

Standardowy czas zwrotu gotówki to 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem. Zwracana jest wartość produktu oraz koszty dostawy produktu z naszego sklepu poniesione przez kupującego podczas zmawiania towaru.

reklamacje uszkodzonych paczek INPOST -paczkomaty



PROTOKÓŁ USZKODZEŃ PACZKOMATY

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.
Darmowa dostawa

dla zamówień powyżej 500 zł

Darmowe próbki materiałów

Sprawdź grubość, fakturę, nasycenie koloru

Polska firma

Polskie produkty, polska gwarancja

100% personalizacji

Każdy produkt dopasujemy wymiarem i kolorem